• 1402/08/23 - 10:18
  • بازدید: 186
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در مدرسه حضرت زینب (س) اجرا شد

آغاز برنامه تقویت بنیان خانواده برای والدین و نوجوانان 10 تا 14 سال در مدارس

هدف از اجرای این برنامه تحکیم روابط خانوادگی، کمک به نوجوانان برای آماده شدن برای نوجوانی، کاهش رفتارهای پرخطر و تقویت ارتباطات اعضای خانواده است و نوجوانان یاد می گیرند که در مقابل فشار همسالان مقاومت کنند، برای والدین و سرپرستانشان احترام قائل شوند و با ناامیدی مقابله و به قوانین احترام بگذارند

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، برنامه تقویت بنیان خانواده برای والدین و نوجوانان 10 تا 14 سال دوشنبه بیست و دوم آبان ماه در مدرسه حضرت زینب (س) اجرا شد.
این برنامه در دو گروه موازی نوجوان، والدین و خانوادگی توسط 3 تسهیل‌گر که از روانشناسان معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی هستند اجرا می شود.
هدف از اجرای این برنامه تحکیم روابط خانوادگی، کمک به نوجوانان برای آماده شدن برای نوجوانی، کاهش رفتارهای پرخطر و تقویت ارتباطات اعضای خانواده است و نوجوانان یاد می گیرند که در مقابل فشار همسالان مقاومت کنند، برای والدین و سرپرستانشان احترام قائل شوند و با نا امیدی مقابله و به قوانین احترام بگذارند.   
روش فعالیت مدار، بازی‌های متفاوت و هدفمند برای نوجوان و والدین و پخش کلیپ آموزشی از جمله برنامه‌های برنامه تقویت بنیان خانواده است.
 
والدین می توانندجهت شرکت در برنامه تقویت بنیان خانواده  با شماره ۵۲۴۵۲۹۶۶ تماس بگیرید.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 14896
کلمات کلیدی
سمیه سادات خرم روز
خبرنگار

سمیه سادات خرم روز

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اطلاعیه:ورود به سایت دفتر بهبود تغذیه

18 مرداد 1402

اطلاعیه:پویش مجازی سلامت در نوروز

02 فروردین 1402